8 patarimai, kaip išgyventi po išsiskyrimo

2018-07-19 15:04:59   Rasa Karvelytė (lifehack.org)

Kiekvienas iš mūsų bent kartą jautėmės taip, tarsi mūsų širdis plyštų į skutelius. Kai tokioje situacijoje atsidūriame asmeniškai, lengva suvokti, koks visa griaunantis tai jausmas, kai šalia nėra tų, kurių taip tą akimirką reikia. Skausmas yra tikras ir kartais atrodo, jog kančios jau niekad neapleis. Svarbiausia prisiminti, jog yra žmonių, kurie linkę jums padėti ir kad visuomet yra šviesa tunelio gale, kuri išves iš nemalonios situacijos. Pateikiame keletą būdų, kaip sugrįžti į laimės kelią.

1. Nekontaktuokite su savo ex

Tai yra taisyklė numeris vienas. Išlaikyk distanciją ir nerašyk trumpųjų žinučių, elektroninių laiškų, nesusitikinėk ir neskambink. Taip pat būtų neprošal pašalintį savo ex iš visų socialinių tinklų. Tai nėra svarbiausia, tačiau kol esate itin pažeidžiama dėl menkiausios smulkmenos, geriausia išmesti tą žmogų iš galvos. Rizika sugrįžti prie nevykusių santykių yra didelė. Tai taip pat gali baigtis, pasikeičiant ne pačių gražiausių žodžių lavina, kurie tik dar labiau įskaudins. Nutraukti ryšius reikiamu momentu – pirmasis žingsnis į greitesnį gijimą.

2. Išlaisvinkite emocijas

Raudok, išverk akis, rėk ir klyk. Išgyvenk savo skausmą, nesvarbu kokios jis formos. Žmonės dažnai guodžiančiai ir linksma gaida sako, jog visi išsiskyrimai yra skaudūs, ir jie yra teisūs. Nepraleiskite šio etapo antraip jis sugrįš kitomis apraiškomis į jūsų kūną. Jūs, žinoma, jausitės nemaloniai, nesvarbu, kiek esminis šis išsiskyrimas buvo. Gerbkite savo pojūčius ir suvokite, kad jie ilgainiui nebebus tokie intensyvūs, tik leiskite jiems veržtis lauk. Tai padės jums judėti į priekį!

3. Priimkite tai

Susitaikymas su santykių pabaiga šiek tiek primena 12 žingsnių programą. Su faktais susitaikysi ženkliai anksčiau, jeigu laikysiesi nuo to žmogaus atokiau. Šis būdas yra veiksmingas kartu su laiku, tačiau yra ir kiti žingsniai, kurie padės judėti į priekį. Situaciją vertinkite objektyviai, net jeigu skirtis nebuvo jūsų mintis. Kai suvoksite, jog jūsų nebemyli, tai pareikalaus ne vienos ašaros. Tačiau atsiminkite, jog jeigu jūs abu priėmėte išvadą, kad jūsų santykiai į niekur nevedė, neanalizuokite, kas galėjo būti kitaip. Jūsų veiksmai buvo svarbūs tik esant santykiams. Dabar jų tiesiog nebėra. Jūsų dabartinė misija – surasti tokią vietą, kuri jus išvaduotų nuo nuolatinės kovos su mintimis, kas būtų, jeigu būtų ir kas įvyko. Užjauskite save, jog taip nutiko, o ne stenkitės išmušti iš vėžių. Tai gali šiek tiek užtrukti, kol jūs vėl galėsite grįžti į realybę, tačiau per tą laiką jūsų pasąmonė susitaikys su mintimi, jog kruopščiai puoselėti santykiai baigėsi.

4. Atraskite save

Gali būti, jog su santykių pabaiga, praradote ir dalelę savęs. Dabar atėjo jūsų šansas atrasti save iš naujo ir tai daryti su džiugesiu! Galbūt jūs apleidote savo hobius arba sustojote mėgautis kvepiančiomis voniomis? Valgykite salotas ir granola batonėlius vakarienei, jeigu tik to norite! Yra begalė dalykų, kurie būdingi tik jums, tik sugebėkite juos prisijaukinti iš naujo. Kita vertus, santykiai jus taip pat ir užaugino, todėl jų pabaiga yra puikus metas imtis kažko naujo!

5. Pramogaukite

Kai būsite pasiruošusios vėl išeiti pasilinksminti, surinkite savo drauges ir kartu atsipalaiduokite. Eikite šokti, apsipirkti, leiskitės linksmaisiais kalneliais. Darykite tai, kas verčia jus šypsotis, juoktis ir jaustis gerai viduje. Galima nueiti į siaubo kambarį, kur jus išgąsdins taip, jog pamiršite visus rūpesčius! Būkite spontaniškos, pasinerkite į džiaugsmingą terapiją, džiaukitės gyvenimu!

6. Atkreipkite dėmesį į savo mintis

Kol mažais žingsneliais bandysite judėti į priekį, netikėtai atmintyje gali iškilti vaizdiniai, primenantys jūsų ex, kuomet buvote laimingi (arba ne). Pripažinkite tai, nusišypsokite arba paverkite. Leiskite, kad atsiminimai aplankytų ir pamažu išnyktų, tačiau nebūkite prie jų prisirišusi. Negalima nuolat žvilgčioti į bendras nuotraukas ar iš mylimojo seniau gautas žinutes. Dabar yra svarbu jūsų naujasis „aš“. Jūsų ex padėjo jums tapti žmogumi, kuriuo esate dabar, tačiau jis – tik perskaitytas ir pamirštas knygos skyrius.

7. Pripažinkite esanti pažeidžiama

Neskubėkite užmegzti naujų santykių, paviršutiniškai galvodama, jog jau atsigavote po išsiskyrimo. Paprastas paaiškinimas: kai tik nutarsite pradėti naujus santykius, mintyse vis dar galvosite apie buvusiuosius. Ir jeigu, neduok Dieve, nesusiklostytų ir šie santykiai, turėtumete išgyventi dvigubą išsiskyrimą. Tokiu būdu tik pratęstumėte neišvengiamą skausmą.

8. Medituokite

Nepriklausomai nuo to, ką jums paruošė gyvenimas, meditacija visada yra puikus sprendimas, kuris jums padės grįžti į save, kovoti su neigiamomis emocijomis ir širdies skausmu. Turite susėsti su savo skausmu akis į akį ir tai atneš stebuklą. Įvykdykite visus šiuos žingsnius. Kvėpuokite, šypsokitės ir eikite pirmyn.