7 dienos papildomai sudeginti kalorijas

2018-12-09 17:04:59  

Paversk savo savaitę visiškai kitokia laikydamasi šių septynių nuostabių patarimų. Tau tereikia pridėti juos prie to, ką jau ir taip darai, kad išlaikytum puikią fizinę formą. Laikantis visų patarimų, rezultatas gali tikrai nustebinti.

Pirmadienis

Pradėk savo savaitę nuo to, ko galbūt niekada nebandei – nuo bokso. Jei neturi bokso kriaušės, gali panaudoti kelias pagalves, ar maišą prikištą senų drabužių. Būk išradinga, nes 1 valanda bokso gali sudeginti net 360 kalorijų.

Tik pusvalandis šio sporto tau bus naudingas, nes pagreitins tavo medžiagų apykaitą. Nesukčiauk, boksuokis iš visų jėgų. Lengviau bus jei priklijuosi savo boso ar ex‘o nuotrauką.

Antradienis

Šiandien leisk savo kūnui patirti kažką kitokio, nebandyto. Užsiimk maždaug 80-90 minučių joga. Vadovaukis knygų instrukcijomis ar žiūrėk DVD. Tai pakankamai sudėtingas, tačiau efektyvus būdas pratampyti savo raumenis. Beje, valanda jogos sudegina 160 kalorijų.

Trečiadienis

Jei esi pasiruošusi iššūkiui ir kūno pokyčiams, pabandyk pusvalandį užsiimti grandinine treniruote. Per pusvalandžio trukmės sesiją sudeginsi maždaug 236 kalorijas. Pasiimk lengvus svarelius ir padaryk kelis pratimus su jais. Tada svarelius pakeisk kūno judesiais, pavyzdžiui, atsispaudimais ir pritūpimais. Pažiūrėk, kiek tokių derinukų gali padaryti nesustodama per 30 minučių.

Ketvirtadienis

Po vakarykštės treniruotės viskas, ko tau reikia šiandien – pilatesas. Jis padės sustiprinti visą kūną. Jei esi tikra pilateso fanatikė, žinai, jog tu gali pasinaudoti tam tikra specialia įranga skirta pilateso pratimams. Bet ir namuose šis sportas yra nemažiau efektyvus – sudeginsi 210 kalorijų per valandą.

Penktadienis

Važiavimas dviračiu privers tave gerai paprakaituoti. Valanda važiavimo dviračiu ištirpdo net 410 kalorijų. Kuo sudėtingesnė „trasa“,tuo daugiau riebalų sudeginsi, o buvimas gryname ore visada yra naudingas. Tu taip pat gali pasirinkti ir stacionarų dviratį. Pasirink sunkesnę programą ir sportuok mažiausiai pusvalandį.

Šeštadienis

Savaitgalis pagaliau prasidėjo. Pasilinksmink šokių aikštelėje. Pusvalandis šokio „iš širdies“ sudegins 162 kalorijas ir pakels nuotaiką. Venk riebių užkandžių ir alkoholio. Daugiau laiko praleisk bendraudama su draugais ir naujais žmonėmis.

Sekmadienis

Ne. Nėra laiko ilgai gulinėti. Ir galvos neskauda, juk vakar alkoholiui pasakei: „Ne!“. Imk raketę į rankas ir keliauk žaisti teniso, nes tenisas – tai puiki galimybė susitikti su draugais ir praleisti laiką žaidžiant nuostabų žaidimą. Neprireiks nė pusvalandžio ir tu jau būsi sudeginusi 160 kalorijų. Puiki diena garantuota.