7 dalykai, kuriuos privalai padaryti pasitikdama pavasarį

2017-01-24 15:00:00   Gabrielė Jurkonytė

Galų gale atėjo ilgai lauktas pavasaris, tad metas pabusti iš žiemos miego, išsitraukti iš spintos ryškius drabužius, numesti priaugtus kilogramus ir su šypsena ruoštis vasarai. O čia – sąrašas iš septynių dalykų, kuriuos kiekviena mergina tiesiog privalo padaryti pasitikdama pavasarį.

1. Keisk maisto racioną.

Šaltasis sezonas baigėsi, tad metas pasakyti „ate“ riebiems kepsniams, saldumynams ir pyragamas bei valgyti daugiau lengvo maisto, pavyzdžiui vaisių ir daržovių. Organizmui pavasarį nebereikia tiek daug energijos apsišildymui, be to, per žiemą žmogus gauna kur kas mažiau vitaminų, tad metas atstatyti prarastus resursus, gerti šviežiai spaustas sultis, valgyti daugiau salotų, prie mėsos rinktis daržovių garnyrą ir desertui valgyti nebe pyragus, o vaisius. Tai išeis į naudą ne tik sveikatai, bet ir kūno linijoms.

2. Stiprink imunitetą.

Drėgnas oras, šiltos dienos, vėsūs vakarai, vieną dieną šviečianti pavasarinė saulutė, o kitą jau drimbantis sniegas – tai puikios sąlygos pasigauti peršalimo ligą, tad reikia nepamiršti rūpintis savo imunitetu. Svarbu valgyti įvairų maistą, vartoti produktus turinčius probiotikų (tai gerosios bakterijos, kurių gausu jogurte, pasukose, kefyre), gerai išsimiegoti, judėti. Taip pat imunitetą stiprina ežiuolė ir žalioji arbata. Beje, per dieną išgėrus penkis puodelius žaliosios arbatos ne tik stiprėja imunitetas, bet ir mažėja rizika susirgti vėžiu, patirti infarktą, insultą.

3. PasIrūpink savo plaukais.

Šaltasis metų laikas – stresinis laikotarpis mūsų plaukams. Tinkamai neprižiūrimi jie išsausėja, susilpnėja, ima skilinėti galiukai. Tad pavasario pradžia – puikus laikas vizitui pas kirpėją. Pasikirpk galiukus, kad plaukai greičiau atsigautų, palepink juos atstatomosiomis kaukėmis, naudok kondicionierių, specialų aliejų galiukams. Be to, pavasaris – permainų laikas, gal apsilankiusi pas kirpėją pasiryši galų gale pasidaryti ilgai norimą šukuoseną ar pakeisti plaukų spalvą.

4. Susitvarkyk spintą.

Metas supakuoti megztinius, vilnones kojines ir storus šalikus bei išsitraukti lengvus švarkelius, sukneles ir ryškesnius rūbus. Net nespėsi mirktelėti ir medžiai jau bus apsikrovę žiedais, švies saulutė bei čiulbės paukšteliai. Tad pasirūpink savo patogumu ir padaryk taip, kad, kai tokia diena ateis, mėgstamos suknelės nereiktų ieškoti tarp krūvos sunkių megztinių.

5. Daugiau būk gryname ore.

Žiemą didžiąją dalį laiko leidžiame patalpose, tad atšilus orui metas eiti pasivaikščioti, daugiau laiko leisti gamtoje, kvėpuoti grynu oru. Tai sveika ne tik fiziškai, o ir psichologiškai, nes buvimas gamtoje teigiamai veikia žmogaus psichiką, gerina nuotaiką.

6. Sportuok.

Ne paslaptis, kad artėja bikinių sezonas, tad trys pavasario mėnesiai – laikas, kai turi galimybę jam pasiruošti. Eik į sporto klubą, plaukiok, bėgiok ar bent jau daryk mankštą namuose. Patarimas: jei nori tik šiek tiek padailinti kūną, paieškok tam skirtų pratimų tinlapyje www.youtube.com, daugybė žymių sporto trenerių ten yra įkėlę trumpų filmukų su pratimais, patarimais kaip maitintintis, ką daryti norint numesti svorio ir t.t.

7. Būk pozityvi.

Metas pamiršti visas rudens – žiemos depresijas ir mėgautis gyvenimu. Pastebėk, kaip gražiai keičiasi gamta, džiaukis saulute ir prisimink, kad ateina geriausias: šilumos, saulės ir nuotykių laikas. Daugiau šypsokis, juk nuo dabar pusę metų galėsime džiaugtis šviesa ir šiluma!