7 būdai, kaip bėgiojant atsikratyti kilogramų

2017-03-24 13:00:00   Eglė Markelionytė (womanitely.com)

Retenybė surasti merginą, kuri yra visiškai patenkinta savo figūra ir turimu svoriu. Tad visoms, kurios nori padailinti kūno linijas, siūlau būdus, kaip numesti keletą kilogramų BĖGIOJANT! Kodėl bėgiojant? O todėl, kad bėgiojimas geriausiai degina kalorijas. Kovoje su kilogramais, sporto klubo treniruokliai neprilygsta bėgimui ar bėgimo takeliui. Tad štai žingsniai, kurie padės atsikratyti papildomų gelbėjimosi ratų.

1. Didink bėgimo kilometražą

Kad sudegintum daugiau kalorijų ir numestum svorio, padidink savo bėgimo atstumą. Vietoj ratų aplink stadioną apibėk ratus, o vietoj 1,5 km nubėk ar net 3 km! Juk smagu pamėginti kažką naujo, išsikelti sau iššūkį ir pasiekti asmeninį rekordą.

2. Praktikuok intervalinį bėgimą

Intervalinis bėgimas greitina medžiagų apykaitą ir padeda sudeginti daugiau kalorijų, labai savęs nenuvarginant. Maksimaliu greičiu bėk  5-6 min ir tada lėtai - 1-2 min. Tobula, jeigu tai pakartosi 5-6 kartus. Tai padidins tavo ištvermę, psichologinę stiprybę ir be abejo, sudeginsi nemažai kalorijų.

3. Didinti intensyvumą

Kai kalba eina apie svorio metimą, svarbu iš savęs reikalauti daugiau, nei esi įpratusi. Retkarčiais bėgiodama stenkis padidinti greitį ir didinti nubėgamą atstumą. Ateityje bus lengviau įveikti didesnes distancijas. Tad nebijok mesti sau iššūkio, juk svarbiausia – rezultatas.

4. Reguliuok mitybą

Vien tik todėl, kad bėgioji kiekvieną dieną, nereiškia, kad gali valgyti viską ką nori. Sveika mityba niekam dar nepakenkė. Gali bėgti ilgas distancijas, didinti intensyvumą, bet be tinkamos mitybos norimo rezultato nepasieksi. Tad įsitikink, kad tai, ką valgai, nėra kaloringa, turi daug vitaminų ir vertingų maistinių medžiagų.

5. Mityboje - žalumynai

Stengiantis numesti svorio, svarbu į savo mitybą įtraukti daug žalumynų. Kiekvieną dieną vartojant žalumynus, didės suvartojamų skaidulų kiekis, gerės virškinimo sistema, o ir energijos kiekis bus didesnis. Pagrindinį patiekalą, pavyzdžiui, močiutės gamintus kotletus, paversk skaniomis salotomis.

6. Mėgaukis bėgimu

Suprantama, jog bėgimas gali būti labai nuobodus ir sunkus, tačiau reikia išmokti tuo mėgautis. Nepaversk to kančia. Vietoj to, į bėgimą žiūrėk kaip į linksmybę. Jeigu tavo darbo grafikas perkrautas, bėgimas gali tapti tavo laisvo laiko veikla. Mėgaukis grynu oru, gražia gamta, griebk ausines su mėgstama muzika ir pirmyn! Mėgaudamasi bėgimu, pasieksi geresnių rezultatų daug lengviau ir greičiau.

7. Stebėk pokyčius

Keista, bet žmonės, kurie reguliariai stebi savo svorį, sveria mažiau. Tai nereiškia, kad reikia svertis kiekvieną valandą, tačiau, reguliariai prižiūrint savo svorį jį yra lengviau kontroliuoti. Pasisvėrus vieną kartą per savaitę matysite ar einate tinkamu keliu.

Bėgiojimas – geras būdas numesti svorio, nuraminti įsiaudrinusią sielą bei numalšinti stresą, tad nepamirškime to, ir pulkime deginti nereikalingų kilogramųJuk šiltasis sezonas jau ne už kalnų...