Nekaloringi ir skanūs gardumynai

2018-11-11 15:48:50   Simona Aleksandravičiūtė (thetd4you.blogspot.com)

Kiekviena mergina bandanti numesti svorio žino, jog maistas turi būti visavertis, kad jame nebūtų daug nereikalingo cukraus... Tačiau juk kartais taip norisi kažko saldaus! Štai keli produktai, kurie turi kalorijų, tačiau nėra labai kenksmingi kūnui.

Medus
Medus yra saldesnis už cukrų, tačiau jis atvirkščiai nei pastarasis produktas neskatina celiulito. Jei saldi arbata tau yra privaloma - cukrų pakeisk medumi. Be to, jis ne tik apsaugos mus nuo nereikalingų kalorijų, bet ir duos daug naudos - jis naikina blogą burnos kvapą, padeda organizmui lengviau įsisavinti kalcį, o atlikti tyrimai įrodo, jog šaukštelis šio gardumyno per pusryčius padės gerai nusiteikti prieš naują dieną bei suteiks sotumo jausmą. Jeigu saikingai vartosi šį produktą - problemų tikrai nebus!
 
Nuotrauka: www.sxc.hu

Želė

Saldi, saldi želė pagardinta įvairių vaisių gabaliukais - štai kas primena vaikystę, kuomet šis desertas buvo itin populiarus. Laikas prie to grįžti! Želė yra ne tik lieknas desertas, bet ir puikus pagalbininkas norint pagražinti liemens formas. Kodėl? Juk želė gaminama iš želatinos, kuri yra nekaloringa - joje nėra riebalų ar daug cukraus. Taip pat šiame produkte yra amino rugšties, kuri rekomenduojama žmonėms, kurie nori užsiauginti raumenukų arba ant pilvo turėti populiariąsias groteles. Tad jei ieškai kažko skanaus ir saldaus - rinkis želė desertą, kurio porcija turi apytiksliai tik aštuoniasdešimt kalorijų.
Zefyrai

Ar kada nors pagalvojai, jog šie purūs skanumynai nėra dideli priešai mūsų figūrai? Juk jie labai saldūs... taip, dauguma parduodamų zefyrų yra kaloringi, tačiau yra išimtys, kurių rasi prekyboje jeigu paskaitysi etiketę. Pirmiausia reikia žinoti, jog geri zefyrai nėra raudoni, mėlyni ar žali - jie balti. Taip pat šiuose nekaloringuose skanėstuose negali būti jokio šokoladinio ar kitokio glaisto, įdaro bei dirbtinių papildų. Jeigu zefyrai nepažeidžia šių normų - gali jais pasigardžiuoti, tačiau nepamiršk, jog jei zefyrai ir nėra kaloringi, jie tikrai nėra ir sveikuolių užkandis, tad vartok juos nepiktnaudžiaudama.

Džiovinti vaisiai

Tai yra pats natūraliausias maisto papildas, kuris ne tik suteiks didelį sotumo jausmą, bet ir leis pasigardžiuoti gardžiu kąsneliu. Sauja įvairių džiovintų vaisiu puikiai tiks priešpiečiams - tad jei išalkai, užkąsk. Žinoma, nenorint suteikti organizmui žalos - pirmiausia juos reikėtų apdoroti. Iš pradžių nuplikyk vaisius verdančiu vandeniu, o vėliau palik juos valandai šaltame vandenyje. Taip padarysi šį užkandį lengvesnį ir ekologiškesnį.
 
Nuotrauka: www.sxc.hu
 
Juodasis šokoladas

Šokoladas visoms yra puikiai pažįstamas desertas, kurio nelengva atsisakyti. Tačiau ir nereikia! Baltąjį, rudąjį ar šokoladą su priedais keisk į juodąjį, kurio sudėtyje nėra cukraus, o kakavos yra bent septyniasdešimt procentų. Toks šokoladas yra itin kartus, tačiau kelios, lėtai sučiulptos pagalvėlės leis pasimėgauti šiuo desertu, kuris yra labai naudingas - apsaugo nuo vėžio ir širdies ligų. Daktarai šį skanumyną rekomenduoja vartoti visiems, tad pajusk tikrąjį šokolado skonį.ja įvairių džiovintų vaisiu puikiai tiks priešpiečiams - tad jei išalkai, užkąsk. Žinoma, nenorint suteikti organizmui žalos - pirmiausia juos reikėtų apdoroti. Iš pradžių nuplikyk vaisius verdančiu vandeniu, o vėliau palik juos valandai šaltame vandenyje. Taip padarysi šį užkandį lengvesnį ir ekologiškesnį.

Nepamiršk, jog saldžius užkandžius geriausia yra vartoti pirmoje dienos pusėje - tuomet tavo organizmas juos priims kaip energijos šaltinį. Saldumynai - ne nuodėmė, jeigu juos vartoji sakingai, tad nebijok suvalgius kažką saldaus sustorėti! Juk jie netik suteikia kalorijų, bet ir gamina laimės hormonus, o tai yra geriau už gražias kūno formas.