Patarimai kaip pradėti (ir nepasiduoti) sportuoti!

2015-02-16 16:23:00  

Pagaliau užsirašiau į sporto salę ir pradėjau sportuoti (tiesa, labai džiaugiuosi, kad salėje lankosi tik moterys, kažkodėl daug maloniau sportuoti!). Kadangi esu siaubinga bevalė, man čia tikras žygdarbis ir noriu su Jumis pasidalinti dalykais, kurie man padėjo pradėti (ir kol kas neleidžia pasiduoti). Dar kartą pasikartosiu – tai nėra kažkokios kažkieno nustatytos taisyklės, tai yra tai, kas padėjo MAN. Dalinuosi turėdama vilties, kad tai, galbūt, padės ir kažkuriai iš Jūsų.

  • Pasižiūrėkit aplinkui, kiek daug panelių vaikšto su tobulais kūnais, o dabar pasižiūrėkit į save. Nejaugi jaučiatės gerai ir nenorėtumėt atrodyt geriau už tą žavią panelę???
  • Juk sėdite prie kompiuterių ištisas valandas. Jei sėdite feisbuke, tai bent apsilankykit grupėse, kuriose dalinami įvairiausi patarimai norinčioms turėti dailesnį kūną, užsukit į tumblr - į paieškos langelį įvedusios keletą žodžių, susijusių su tobulu kūnu, sveika mityba-  išvysit daug visko, kas būtent mane ir privertė nueiti į salę:) Daug motyvuojančių nuotraukų ir straipsnių galite rasti daugelyje interneto puslapių.
  • Kuo dažniau pažiūrėkite  į save veidrodyje, kai dėvite kuo mažiau drabužių:)
  • (Norit, kad greit praeitų noras sukimšti pyragaitį, būtent tą pyragaitį pradėkite valgyti pusnuogės prieš veidrodį (skamba gal ir nelabai kaip, bet patikėkite manim, po pusės kąsnio tobuląjį pyragaitį paliksite gulėti ant stalo.:) )
  • Prisispausdinkit daaaaug visokių paveiksliukų (gražių panelių kūnų, maisto taisyklių ir pan.) ir pasikabinkite labai gerai matomose vietose, kad dažnai užkliūtų už akies.
  • Yra sakoma, kad reikia nusipirkti per mažą drabužį, kad tai būtų paskata sportuoti. Tačiau aš manau, kad geriau jau nusižiūrėti mažą drabužėlį parduotuvėje ir tiesiog dėl jo stengtis (juk kol sulauksite kūno rezultatu praeis kažkiek laiko ir nusipirktas drabužėlis gali nebepatikti – pinigai bus išmetami į balą..) . O be to, kai kurie drabužiai tinka tik lieknutėms – taigi....???
  • Rinkitės sporto salę netoli namų. Šitą išbandžiau ne kartą - veikia:)
  • Rinkitės salę, kurioje jaustumėtės jaukiai. (Aš pasirinkau salę, kurioje sportuoja tik moterys, ir joje jaučiuosi kur kas geriau, galiu atsipalaiduoti ir geriau sekasi dirbti).
  • NEIKIT SPORTUOT VIENOS! Tempkitės kartu draugę, kuri neleistų Jums tinginiauti ir pasiduoti.
  • Sportinė apranga... Mano manymu, tai labai labai svarbu:) Juk ir noras pakils, kai turėsite naujas patinkančias kelnes, skirtas sportui:))
  • Muzika! Jei salėje negroja muzika arba ji Jums nepatinka - būtinai pasiimkite ausinukus, kai kurios dainos tiesiog padeda iškęsti paskutines minutes ant bėgimo takelio.
  • Ištisai save įtikinėkite, kad Jums puikiai sekasi, kad Jūs jau matote rezultatus.  Rezultatus tikrai pastebėsite greičiau jei žodžius „kokia aš stora“ pamiršite ilgam laikui. Patikėkite tuo. Yra toks dalykas, kaip pasąmonės galia ir ji TIKRAI veikia.
  • Įtikinkite save, kad einate sportuoti, nes MYLITE savo kūną, o ne nekenčiate jo. Tai irgi išbandyta...
  • Vietoj bandelės į mokyklą, paskaitas ar darbą įsidėkite vandens buteliuką:)
  • Rašykit į sąsiuvinį, ką suvalgėte per dieną, bet sąžiningai. Gal pačioms pradės graužti sąžinė, kad sukimšot torto gabalą ir Jūsų pastangos (pvz. ant bėgimo takelio) nuėjo perniek:)
  • Svarbiausia - tiesiog LABAI NORĖKIT. Ir aš tikiu, kad Jums pavyks.

 

 

Pasidalinu keliais paveikslėliais, gal sugundys ir privers pagalvoti "o gal reikėtų pradėti?":)