Kaip pagerinti savo dieną

2017-01-30 11:45:00   vertė: Aistė Pakenaitė (shine.yahoo.com)

Sportas 

5 papildomos sporto minutės pagerins Tavo nuotaiką!

Tyrimai Penn State Universitete įrodė, kad žmonės jautėsi daug geriau ir labiau buvo patenkinti savo gyvenimu tomis dienomis, kai sportavo bent keliomis minutėmis ilgiau nei įprastai.

Darbas

10 minučių, praleistų besišnekučiuojant prieš svarbaus projekto pristatymo pradžią,  gali pagerinti Tavo pasirodymą! Tyrimai įrodė, kad bendravimas skatina smegenis mąstyti, padeda suprasti  kitą žmogų, pagerina atmintį ir dėmesio koncentraciją.

Pietų metas

4- tobulas skaičius, kurį reikėtų prisiminti pjaustant sumuštinį! Arizonos Universiteto tyrimai nustatė, kad tie, kurie valgė sumuštinį, padalytą į 4 dalis, jautėsi pilnesni nei tie, kurie valgė visą.

Po pietų reikėtų išgerti1-2 puodelius žalios arbatos. Ypač siūloma išgerti žalios arbatos po miltinių patiekalų vartojimo – tai padės sutramdyti cukraus kiekį!

30 sekundžių, praleistų kramtant kiekvieną kąsnį, nuramins Tavo popietinį apetitą. Tyrėjai iš Birmingemo Universiteto sako, kad valgant reikėtų  susikoncentruoti į maistą ir lėtai jį kramtyti- taip smegenys „prisimins“ maistą ilgiau.

Laisvalaikis

20 procentų savo laisvo laiko turėtum skirti draugams! Tyrėjai nustatė, kad laikas, praleistas su draugais ar artimaisiais, labai pagerina savijautą.

Tavo pasitikėjimas savimi

15 minučių darant kažką gero kiekvieną dieną visą savaitę pagerins Tavo pačios savijautą. Yorko universiteto tyrėjai nustatė, kad šio tyrimo dalyviai  rezultatus ir poveikį dar jautė net po  šešių mėnesių.

Buvimas 2 minutes  „padėties“  laikysenoje  privers Tave labiau savimi pasitikėti. Studijos nustatė, kad tvirta ir tiesi laikysena netgi trumpą laiką padidina testerono gamybą, o hormanų, kurie gaminasi esant stresui, lygis nukrenta.

Draugystė

0 – skaičius minučių, kiek turėtum nueiti anksčiau miegoti už savo partnerį. Tyrimais nustatyta, kad poros, einančios miegoti tuo pačiu laiku, yra pačios laimingiausios.