5 ingredientai, padedantys jūsų atminčiai

2018-11-10 11:49:13   Ainė Šlėderytė (beautylish.com)

Ar jums jau pabodo nuolatos pamiršti gimtadienius, susitikimus, ypatingas progas bei žmonių vardus? Atminties sutrikimus gali sukelti ne tik miego trūkumas ir stresas, bet ir tinkamų maistinių medžiagų trūkumas. Gydytojas Nicholas Perricone įvardija pagrindinius maisto produktus, kuriuos vartodami galite pagerinti savo atmintį.

Ančiuviai

Ančiuviai yra šiek tiek daugiau nei sudedamoji Cezario salotų dalis. Jie padeda mums aiškiau mąstyti, gerina atmintį ir probleminių situacijų sprendimo įgūdžius. Šios žuvytės taip pat gali pagelbėti jūsų išvaizdai. „DMAE – dimetilaminoetanolis – yra maistinga medžiaga randama ančiuviuose, kuri padeda palaikyti raumenų tonusą tiek veido srityje, tiek visame kūne mums senstant bei kovoja su raumenų sunykimu po oda,“ – teigia N. Perricone'ė. Koks nuostabus maisto produktas!

MĖLYNĖS

 

Nuotrauka: www.sxc.hu

Mes nuolatos girdime apie mėlynių naudą (pagerina atmintį, padeda odai ilgiau išlikti gyvybingai ir yra puikus antioksidantų šaltinis), bet ar jūs žinojote, kad jos taip pat kovoja su senėjimo procesais jūsų smegenyse? „Mėlynėse gausu fitocheminių medžiagų, užkertančių kelią dopamino ląstelių nykimui, kuris pasireiškia mums senstant. Fitocheminės medžiagos suteikia smegenims daugiau energijos ir palaiko jaunatvišką jų funkcionavimą,– teigia N. Perricone'ė.

CINAMONAS

Cinamonas ne tik labai skaniai kvepia (pamėginkite užberti šiek tiek trinto cinamono ant kakavos). Šis prieskonis taip pat kovoja su infekcijomis, raukšlių formavimusi ir blokuoja su amžiumi atsirandančias ligas, sukeliančias atminties suprastėjimą. Tačiau tai dar ne viskas. Pasak gydytojo N. Perricone'ės,  stiprus ir intensyvus cinamono aromatas pagreitina pažinimo procesus smegenyse, pagerina atmintį ir dėmesio koncentraciją.

LAŠIŠA

Lašiša yra sveikųjų riebalų rūgščių, tokių kaip Omega-3, šaltinis, kurios yra būtinos mokymosi procesams bei atminčiai. „Laukinė lašiša ir kitos šaltųjų vandenų žuvys – sardinės, silkės, upėtakiai, ančiuviai – savo sudėtyje turi Omega-3 riebalų rūgščių, būtinų smegenims bei nervų sistemai“, – teigia Nicholas Perricone'ė. Ši medžiaga taip pat pagerina nuotaiką, pakelia bendrą geros savijautos jausmą, kovoja su depresija, suteikia odai sveiką spindesį ir padeda procesams, vykstantiems smegenyse.

ITIN TYRAS ALYVUOGIŲ ALIEJUS

Mes jau kalbėjome apie riebalų svarbą kūnui bei odai, bet jie taip pat svarbūs ir smegenims. „Riebalų funkcija – vitaminų pernešimas organizme. Jie transportuoja tokius vitaminus kaip A, D, E bei K, kurie labai svarbūs smegenims“, – atskleidžia gydytojas N. Perricone'ė. „Rinkitės natūralų, itin tyrą pirmo spaudimo alyvuogių aliejų ir džiaukitės priešuždegiminiu, stabilizuojančiu cukraus kiekį kraujyje bei smegenų veiklą gerinančiu efektu.“