Aktyvaus laisvalaikio nauda

2018-11-08 17:06:03   Parengė: Viktorija Gorčakovaitė; Redagavo: Justina Umaraitė

Nenuostabu, jog prastėjant orams prastėja ir nuotaikos. Plačias šypsenas keičia rūškani veidai, valiūkiškumą – susirūpinimas, o nerimastingą kelionių nuotaiką po truputį užgožia rudeninis naujų darbų tempas, skubėjimas ir nuolatinė kaita. Tačiau toks rūškanas oras ilgai nesitęs ir tuoj mus džiugins saulė ir įdegę kūnai.

Pamenu, kaip šių metų sausio pirmąją rašiau planą, ką nuveiksiu per ateinančius metus. Deja, vieną iš pagrindinių tikslų – „pradėti sportuoti“ greit pamiršau ir sportą iškeičiau į pasisėdėjimus su draugėmis ir gardžių pyragėlių valgymą. Rezultatai nenudžiugino. Tad kodėl kovo mėnesio nepavertus savotiška naujų metų pradžia pasižadant keistis drauge su gamta, tik atvirkštine tvarka – orams taip nedžiuginant aplinkinius stebinti puikia nuotaika, optimizmu ir sustangrėjusiu kūnu?

Sportas bei aktyvi raumenų veikla, anot mokslininkų, ne tik stangrina kūną ir gerina organizmo tonusą, bet ir suteikia galimybę susirasti draugų bei bendraminčių. Be to, tai didina pasitikėjimą savimi ir gerina nuotaiką. Juk taip malonu po sunkios treniruotės palįsti po šilto vandens srove ar pasigarinti sporto klubo pirtelėje...

Šylant orams daugelis sporto klubų bei šokio mokyklų siekia sudominti lanksčia mokėjimo sistema bei sumažintomis kainomis siekia pritraukti naujus lankytojus. Tai – vienas iš būdų patobulinti savo vidų ir išorę nenukriaudžiant piniginės. Pasirinkti tikrai yra iš ko – salsa, tradiciniai šokiai, linijiniai šokiai, fitnesas, pilatesas, aerobika, zumba, joga, kalanetika... Taip pat gausus ir sportinių žaidimų pasirinkimas – tenisas, plaukimas, futbolas, krepšinis, tinklinis.  Be abejonės, pradėti sportuoti (ypač aktyviai) ne itin smagu. Juk skaudančiais raumenimis sekti trenerio nurodytą programą – ne pats maloniausias būdas leisti laisvalaikį. Tačiau, kaip sakė Platonas, didžiausia pergalė yra nugalėti patį save.

Sėkmės siekiant asmeninių pergalių!