Sportas, kurį pamilsite

2018-11-09 11:16:00   Parengė: Kristina Veli

Niekada nebuvau didelė sporto salių mėgėja. Nesakau, kad mieliau laiką leisdavau ant sofos priešais TV (nors būdavo ir taip), bet pati jų atmosfera man keldavo nemalonius pojūčius ir tai nepasikeitė iki pat šios dienos. Panašių atsiliepimų esu girdėjusi iš daugelio merginų, bet skirtumas tarp jų ir manęs būdavo tas, kad jos net nesistengdavo ieškoti alternatyvos. Pati, po daugybės bandymų, eksperimentų ir nuotykių suradau bent kelis būdus sportuoti ir dar džiaugtis kiekviena minute! Štai keli mano favoritai, kurie niekada neleidžia prarast formos, bei geros nuotaikos.

1.    Hot Joga (Bikram Joga)

 Lady Gaga, Nina Dobrev, Demi Moore, Ashton Kutcher, Madonna, Jennifer Aniston, Beyonce, George Clooney, David Beckham – tai tik kelios garsenybės, kurios praktikuoja šią jogos rūšį ir garsiai kalba apie tai, kokius stebuklingus pokyčius jų savijautai, bei kūnams daro hot joga. Lietuvoje retas yra girdėjęs apie 1,5h trukmės užsiėmimus, kurių metu, kambaryje, įkaitintame iki 41 laipsnio, atliekamos 26 pozos. Prisipažinsiu, pirmą kartą (kaip ir antrą, bei trečią) keikiau save, kad pasiryžau tai išbandyt – buvo nepakeliamai sunku. Bet po kelių kartų, pradėjau jaustis kitaip – tapau žymiai energingesnė, dingo migrena, o svoris pradėjo krist neįtikėtinu greičiu. Esu išbandžiusi daugybę svorio metimo būdų, bet bikram joga šiuo aspektu mane pritrenkė. Gaila, bet mūsų šalyje kol kas nėra galimybės užsirašyt į šiuos užsiėmimus, bet visoms, kurios esate svetur, patariu – rytoj pat susiraskite artimiausią studiją!

2.    Pilates

Pilates yra kompleksas pratimų, kurie padeda tapti lankstesniems, bei užsiauginti tvirtus, nuožulnius, bei ilgus raumenis kojose, pilvo prese, rankose, klubuose, bei nugaroje. Mankštų metu pagrinde akcentuojami gilieji raumenys ir kūno centras – pilvas, bei nugara. Geriausia yra tai, kad norint pradėt lankyti užsiėmimus, nereikia jokio pasiruošimo! Nesvarbu nei kiek tau metų, nei ar kada nors jau sportavai. Pilates yra viena saugiausių treniruočių ir dažnai yra taikoma kaip reabilitacija po traumų. Žinoma, apie šios sporto šakos naudą garsiai kalba ne vienas garsus žmogus, štai keli jų: Amanda Seyfried, Ashley Greene, Cameron Diaz, Megan Fox, Liv Tyler. 

 

3. KALANETIKA

Jėgos treniruotes, joga, bei baletas – būtent jų pratimų pagrindu yra sudaryta kalanetika, kuri dar yra vadinama šokio mankšta. Jos esmė – ugdyti lankstumą, bei taisyklingą laikyseną. Ypač patartina kalanetiką išbandyti toms, kurios nenori užsiauginti raumenų ar priaugti svorio, nes rezultatas būna itin išryškėję raumenys, kūno lijos, įgaunamas unikalus kūno siluetas. Nors šis praktimų kompleksas buvo sukurtas tik 1980m jau dabar turi daugybę mylėtojų visame pasaulyje ir toliau sparčiai populiarėja. Nemenkos reklamos duoda ir tai, kad tokios garsenybės kaio Julia Roberts, Kylie Minogue, bei Sarah Jessica Parker savo figūras išsaugo būtent šios `’šokėjų mankštos” pagalba.

Nors iš pirmo žvilgnio tiek hot joga, tiek pilates, bei kalanetika atrodo vienodi, taip tikrai nėra. Galiu garantuoti, nes pati esu išbandžiusi visus ir drįstu teigti, jog kiekvienas iš jų yra itin savitas, reikalaujantis skirtingų dalykų, bei duodantis skirtingus rezultatus. Turiu savo favoritą, linkiu jį surasti ir jums – juk pavasaris, drabužiai trumpėja, o atrodyti (bei jaustis) norisi nepriekaištingai!