Neturite laiko treniruotėms? Mes turime išeitį!

2017-01-24 11:06:00   parengė: N.J., Red.: Aistė Abaravičiūtė

"Aš žinau, kad man reikia mankštintis, bet tiesiog neturiu tam laiko..."

Skamba pažįstamai?

Dažniausiai pasitaikanti priežastis, trukdanti sportuoti – laiko stoka. Bet kaip ir daugeliu atvejų, kai neprisiruošiate užsiimti veiklomis, kurias turėtumėte pradėti siekdamos gerinti savo gyvenimą ir sveikatą, laiko stoka – tikrai tik dar vienas pasiteisinimas.

Tiesos nenuslėpsime – juk visada randame laiko tam, kam norime jo rasti. Nesvarbu, ar tai mėgstamiausia TV laida, vaikų futbolo žaidimas, šokiai ar laikas, praleidžiamas kartu su draugais ar šeima.

Tad, kodėl gi nesuteikus savo sveikatai ir gerovei tokios pat svarbos? Kai treniruotės taps vienu iš prioritetų, būsite maloniai nustebintos, kaip lengvai suderinate įtemptą savo dienos grafiką su sportu.

Štai keletas patarimų, padėsiančių žengti šį žingsnį:

1. Įtraukite sportą į savo darbotvarkę. Planuokite savo treniruočių laiką taip, kaip tai darytumėte susitarusios dėl vizito pas gydytoją ar planuotumėte mokyklos tėvų susirinkimą. Sportą laikykite tokiu pat svarbiu, kaip ir bet kokį kitą reikalą, kurį planuojant dieną verta įtraukti į darbotvarkę. Įsitikinkite, kad  rasite pakankamai laiko sportuoti bent tris kartus per savaitę, kitaip, nepastebėdamos greitų rezultatų, greičiausiai, tiesiog atsisakysite treniruočių.

2. Kelkitės anksčiau. Dažnai visą dieną praleidus darbe jau nebesinori jokių treniruočių, todėl mūsų patarimas – kelkitės anksčiau ir sportuokite rytais! Po rytinio sporto ne tik tą dieną jau nebereiks mąstyti apie treniruotes, tačiau ir visą dieną jausitės energinga.

Nėra laiko treniruotėms?

3. Įsigykite treniruoklį, naudojamą namuose. Itin veiksmingos – treniruotės, kurias galima atlikti namuose su svarmenimis ir treniruočių kamuoliu. Taip sutaupysite laiko, kurį skirtumėte kelionei į sporto klubą, ir pinigų, kurių nereikės mokėti už sporto klubo narystę.

4. Sportui skirkite savaitgalius! Laisvesnę valandą sportui tikrai paprasčiau rasti savaitgalį, nei darbo dieną.

5. Išnaudokite visą treniruotėms skirtą laiką, derindamos jį su kitomis veiklomis. Pavyzdžiui, bėgiojant galite klausytis mėgstamos knygos audio įrašo.

6. Įtraukite šeimos nariuos, skirstykite jiems pareigas tam, kad dalį savo laiko galėtumėte skirti sportui. Leiskite savo vaikinui, vyrui ar vaikams atlikti kai kuriuos darbus už jus tuo metu, kai sportuosite

7. Galiausiai, jei tiesiog nematote, kaip galėtumėte skirti laiko treniruotėms, įtraukite jas į kasdienę veiklą. Lipkite laiptais, o ne liftu, dokumentus kolegoms neškite pati, o ne siųskite elektroniniais laiškais, palikite automobilį kiek toliau ir kuo daugiau vaikščiokite. O jei turite galimybę - rinkitės kelionę į darbą dviračiu, juk jau beveik vasara!