6 patarimai, padėsiantys nugalėti nepageidaujamus riebaliukus

2018-08-29 20:28:00   parengė: Dovilė Taraškevičiūtė (BECOMEGORGEOUS.COM)

Prieš nuspręsdamos griebtis kraštutinumų, tokių kaip pasninkavimas ar griežtai apribota mityba, peržvelkite šiuos patarimus, meskite svorį sveiku ir veiksmingu būdu.

Valios jėga yra svarbiausias veiksnys, kuris leidžia laikytis gerai paruošto mitybos plano. Deja, bet alkis ir nuovargis dažnai gali sumažinti Jūsų motyvaciją ir siekius. Tačiau yra tikrai verta apsvarstyti būdus, kurie leidžia numesti papildomus kilogramus ne tik greitai, bet ir sveikai. Pateikiame svorio metimo ekspertų pasiūlymus, padėsiančių kontroliuoti suvalgomą maistą ir kalorijas. 

Kepta žuvis

  • Mėgaukitės dideliu Omega 3 rūgščių kiekiu skanaudamos žuvį bei jūros gėrybes. Geriausias būdas jas paruošti – kepimas. Išsaugokite šimtus kalorijų pasigamindamos gardžių patiekalų iš lašišos, rūkytos silkės, kefalės žuvies ar skumbrės bei šviežių daržovių.

Avižinės kruopos ir riešutai 

  • Nesugalvojate, kaip į savo meniu įtraukti riešutus? Štai Jums išeitis, kuri leidžia numesti nepageidaujamus kilogramus.

Įberkite saują migdolų ar graikinių riešutų į avižines kruopas. Sumaišykite šiuos ingredientus ir mėgaukitės lengvais, skaniais, o taip pat ir nekaloringais pusryčiais. Sėklos ir riešutai turi daug baltymų, kurie leis Jums jaustis sočiai ilgesnį laikotarpį.

Baltymai rytais 

  • Daugybė atliktų tyrimų parodė, jog rytais valgomi pusryčiai, kuriuose gausu baltymų, leidžia Jums kontroliuoti savo apetitą. Išgelbėkite save nuo kankinimosi dėl alkio pasidarydamos skanų ir sotų užkandį. Kiaušiniai, pieno produktai ir sveiki riešutai – visuose šiuose produktuose yra gausu šios maistingos medžiagos.

Druską dėkite į pagamintą maistą

  • Norėdamos ištarti sudie savo papildomiems kilogramams, būtinai turite sumažinti suvartojamo natrio kiekį. Ekspertai pataria sūdyti maistą tuomet, kai jis jau yra paruoštas. Pabarstykite tik mažą žiupsnelį šio prieskonio į savo salotas ar virtas daržoves. Tai padės Jums sumažinti savo pomėgį druskingiems patiekalams.
Nuotrauka: Aistė Abaravičiūtė

Pupų troškiniai

  • Norint sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį yra tiesiog būtina į savo valgiaraštį įtraukti pupas. Gaminkite gardžius daržovių troškinius pagardindamos virtomis pupelėmis, nes geriausi draugai laikantis svorio metimo dietos – įvairių rūšių pupelės. Panaudokite šiuos nekaloringus priedus virdama savo mėgstamiausią sriubą ar salotas ir numeskite kelis papildomus kilogramus nė nesuprakaituodama.

Šaldytų vaisių kokteiliai

  • Jeigu nusprendėte numesti svorio – tuomet būtinai turite pergalvoti savo užkandžiavimo įpročius. Dietologai pataria: šokolado plyteles ir saldainius pakeisti ekologiškais vaisiais ir jų kokteiliais, dar vadinamais „smūčiais“. Įpilkite lieso pieno, įdėkite kelias braškes, mango ar bet kurias kitas uogas ir greitai pasigaminsite vitamininę bombą savo kūnui!