7 patarimai, padėsiantys jaustis energingai

2017-04-03 19:09:23   parengė: Arūnė Bajorinaitė

Ar esate viena iš tų moterų, kurios trokšta sužinoti, kaip jaustis energingai? Nors ir išsimiegate, išgeriate pakankamai kavos puodelių per dieną, Jus vis tiek kankina nuovargis? Jei atsakymas teigiamas, tuomet pataikėte būtent ten, kur ir reikia! Šiame straipsnyje Jūs rasite net 7 patarimus, padėsiančius jaustis energingai ištisą dieną. Svarbiausia yra tai, jog jie iš tiesų veikia. Pati išbandžiau! Taigi, perskaitykite šį straipsnį ir sužinosite, kaip jausti energijos antplūdį visą dieną!

1. BŪKITE UŽSIĖMUSI

Raktas į energijos pojūtį yra užimtumas ir nuolatinis judėjimas. Savo kasdienybėje atraskite laiko Jums tinkamiems mankštos pratimams. Tai gali būti tiesiog įprastas pasivaikščiojimas, tačiau tai palaikys Jūsų judėjimą! Bėgiojimas yra geriausia išeitis norint sudeginti kuo daugiau kalorijų, tačiau jeigu jaučiate, kad tai ne Jums, užsisakykite sporto klubo abonementą, važinėkitės dviračiu arba išbandykite kitus pratimus.

 2. TIKRINKITE SAVO GELEŽIES LYGĮ

Jei norite žinoti, kaip jaustis energingai, pradėkite tikrinti savo geležies lygį kraujyje. Dažnai nutinka taip, jog žemas geležies lygis tampa pagrindine energijos išsekimo priežastimi. Norėdamos to išvengti, turėtumėte valgyti geležies turinčius produktus: žuvį, vištieną, kiaušinius ir pupeles, arba tiesiog vartoti maisto papildus, kuriuose yra geležies.

 3. IŠBANDYKITE AROMATERAPIJĄ

Vienas iš mano mėgstamiausių būdų įgyti energijos yra aromaterapija!  Pipirmėčių ir jazminų ekstrakto aliejus išties padeda jaustis energingesnei. Aliejų galima naudoti įvairiai: įlašinti keletą lašelių į vonią; pripilti dubenį šilto vandens, įpilti aliejaus ir palikti savo kambaryje arba tiesiog iškvėpinti nosinę ir kasdien reguliariai įkvėpti jos aromato.

 4. VARTOKITE DAUGIAU ANGLIAVANDENIŲ

Subalansuotas angliavandenių kiekis yra būtent tai, ko reikia Jūsų organizmui, siekiant tausoti energiją. Jeigu norite pajusti Jus užplūstančia energiją, turite valgyti maistą, turintį pakankamai angliavandenių: grūdinius produktus, riestainius, nesmulkintų kviečių duoną ir makaronus.  Jūsų kūnas palengva suskaidys šiuos produktus ir pavers juos energijos doze.

 5. GERKITE DAUG VANDENS

Dehidratacija yra viena iš nuovargio atsiradimo priežasčių. Jei ieškote pagalbos siekdamos išsaugoti energiją, paprasčiausiai gerkite daugiau vandens! Mažinkite gazuotų vaisvandenių, arbatos, kavos ar kitų cukringų gėrimų kiekį. Pastebėsite didžiulį pokytį ne tik sustiprėjusioje energijoje, bet ir pagerėjusioje medžiagų apykaitoje. Rekomenduojamas vandens kiekis – 2-3 stiklinės per dieną.

 6. VENKITE CUKRAUS

Jei nuolat jaučiatės pervargusi, pamėginkite sumažinti cukraus kiekį savo mityboje. Jūsų vartojami vaisvandeniai, saldainiai, įvairūs kepiniai, perdirbti maisto produktai ir šokoladas jokiais būdais nesuteiks Jums energijos. Jūsų cukraus kiekis kraujyje laikinai pakils, tačiau netrukus jis pavirs į insuliną ir kūnas jį suskaidys. Galiausiai atsitiks taip, jog Jūs jausitės mieguista ir dar labiau pavargusi nei anksčiau!

 7. RIMTAI PAŽVELKITE Į ŠIĄ PROBLEMĄ

Jeigu gyvenate sveikai ir išbandėte šiuos patarimus, padedančius įgyti daugiau energijos, tačiau nesulaukėte jokių rezultatų, vadinasi problema yra kiek sudėtingesnė. Pasikonsultuokite su savo gydytoju, pasidomėkite, ar jis gali Jums padėti jaustis energingai. Nuovargis gali reikšti kitas sveikatos problemas, tokias kaip skydliaukės sutrikimą ar depresiją.

Šių patarimų dėka Jūs pasijusite energinesnė per trumpą laiką! Svarbiausia, nepamirškite visuomet užsiimti kokia nors veikla, palaikyti normalų kūno svorį ir, žinoma, miegoti mažiausiai 8 valandas per parą! Tai pagrindiniai dalykai, padėsiantys neprarasti energijos.  Jeigu ir Jūs žinote kokių nors patarimų, galinčių padėti išspręsti energijos trūkumo problemą, pasidalinkite!