9 maistingiausi (ir sočiausi) pusryčių pasirinkimai

2018-11-18 16:01:00   vertė: Danutė Kindurytė, red: Ieva Lašienė (blackdoctor.org)


Žinoma, visi esame tūkstantį kartų girdėję, kad pusryčiai yra svarbiausias visos dienos maistas. Tai ypatingai svarbu tiems, kurie prižiūri savo svorį. Taip yra todėl, kad pradėjus rytą maistingais pusryčiais lengviau nenukrypti nuo sveiko maitinimosi plano visą dieną. Pagrindinis patarimas – pusryčius rinktis protingai.

Sveiki pusryčiai turėtų susidėti iš įvairių maisto produktų, tokių kaip pilno grūdo, mažai riebalų ir daug baltymų turintys produktai, pieniški produktai ar vaisiai. Visi šie produktai turi sudėtinių angliavandenių, baltymų ir mažai riebalų. Šis maisto medžiagų derinys gali atitolinti alkio jausmą ir išlaikyti jus sočius dienos metu. Štai kelios pusryčių idėjos gerai dienos pradžiai:

1. Rinkitės sveikus sausus pusryčius.

Sumaišykite daug maistingųjų skaidulų turinčius sausus pusryčis su granola, bananais, užpilkite mažo riebumo pienu ar jogurtu. Šis derinys jums suteiks pakankamai maistinių skaidulų ir baltymų bei kalcio ir kalio.

2. Uogos gerai dienos pradžiai.

Kitas pusryčių pasirinkimas yra uogos ir mažo riebumo jogurtas su šaukšteliu medaus bei migdolų gabaliukais. Šie maisto produktai turi daug baltymų, kurie padeda jums jaustis sotiems ilgesnį laiko tarpą.

3. Pasiimkite maistingas medžiagas su savimi.

Trinti vaisių kokteiliai yra protingas pasirinkimas, kai jie gaminami su mažo riebumo jogurtu, uogomis ir trupučiu cukraus. Šis patiekalas turi daug baltymų ir vitaminų bei yra labai patogus, kai skubate.  

Nuotrauka: www.sxc.hu

 

4. Gerai apšilkite.

Pradėkite dieną su karštais pusryčiais. Pašildykite ¼ puodelio greitai paruošiamų avižinių dribsnių su ¼ puodelio sausų pusryčių ir 1 puodeliu 1% riebumo pieno. Patiekite su uogomis ir trupučiu tirpinto medaus. Tai puiki dienos pradžia su pakankamu kiekiu maistingųjų skaidulų.

5. Nepraleiskite kiaušinių.

Karšti pusryčiai turi ir daugiau galimybių. Plakta kiaušinienė iš vieno pilno kiaušinio ir vieno kiaušinio baltymo su riekele skrebučio bei uogomis ar vaisiais šone yra puikus pavyzdys sveikų pusryčių, kurie turi daug baltymų ir kitų maistingų medžiagų.

6. Išbandykite pusryčių buritto.

Šis patiekalas gali pagyvinti jūsų rytinę rutiną. Naudokite tą patį kiaušinių receptą kaip nr.5 buritto įdarui ir gausite mažai angliavandenių turintį patiekalą. Rinkitės pilno grūdo pagrindą, jį ištepkite salsos padažu bei mažo riebumo grietine, dėkite įdarą, užbarstykite trupučiu sūrio ir suvyniokite.

7. Kumpio pasirinkimas.

Netgi kumpis ir kiaušiniais gali būti sveika, jei pasirinksite vieną kiaušinį, vieną kiaušinio baltymą ir dvi neriebaus kumpio riekeles. Pridėkite pusę greipfruto ir gausite puikius baltymų,maistinių skaidulų ir vitamino C turinčius pusryčius.

8. Neatsisakykite daržovių.

Galite mėgautis daržovėmis ir per pusryčius jei sumaišysite jas su kiaušiniais. Pakepinkite pusę puodelio pievagrybių ar pusę puodelio troškintų daržovių, 2 kiaušinius, įberkite šiek tiek druskos ir pipirų. Jei norite, pridėkite šaukštelį pomidorų padažo.

9. Neužmirkite pilno grūdo produktų.

Pilno grūdo angliškas keksas su žemės riešutų sviestu ar kitu riešutų sviestu, obuolių ar kriaušių įdaru su stikline pieno gali būti sotūs pusryčiai, užtikrinantys porciją kalcio ir baltymų.