Jėgos lavinimo pratimai moterims virš 40

2017-01-21 12:05:00   VERTĖ: N.J. REDAGAVO: AISTĖ ABARAVIČIŪTĖ (FABULOUSLY40.COM)

Jėgos lavinimas daro raumenis sveikesnius ir pagreitina medžiagų apykaitą, išliekančią visą dieną. Raumenų audinys natūraliai suaktyvinamas, kai riebalai mažai prisideda prie jūsų medžiagų apykaitos normos. Be to, kai mankštinate savo raumenis jėgos treniruotėse ar svorio pasipriešinimo pratimais, jūs ne tik deginate kalorijas pratybų metu, bet ir po treniruotės, kai jūsų raumenys iš naujo kuriasi ir atgauna jėgas.

Ypatinga jėgos lavinimo nauda pasireiškia moterims virš 40 metų amžiaus. Jėgos treniruotes sujungusios su širdies ir kraujagyslių pratimais, gausite puikų derinį jūsų kūnui. 

Daugelis moterų bijo, kad svorių kėlimas arba jėgos treniruotės suformuos joms didžiulius raumenis ir tokiu būdu jos praras savo moterišką išvaizdą. Toks požiūris yra visiškai neteisingas, teigia sportininkai ir treneriai. Didelių gabaritų raumenys reikalauja aukšto testosterono lygio, kurio moterims trūksta. Sportuojant, natūralesnis atsakas moters kūnui - tapti lieknesniu ir pasitempusiu.

Neoficialiais duomenimis, moterys sulaukusios 40, palaipsniui praranda sveiką raumenų masę ir kaulų tankį. Jėgos lavinimas moterims virš 40 iš tikrųjų padeda iš naujo statyti raumens audinį ir didina kaulų tankį. Tyrimai taip pat rodo, kad vidutinio stiprumo mokymo programa gali kovoti su diabetu, artritu ir depresijos poveikiu. Jūsų kūnas natūraliai taps stipresnis, turėsite daugiau energijos ir labiau teigiamą, pasitikintį savimi įvaizdį. Kasdieniai darbai, tokie, kaip maisto ruošimas, vaikų auginimas ir laipiojimas laiptais taps lengvesnis. Jėgos lavinimas taip pat skatina sveiką sausgyslių, raiščių ir sąnarių funkciją.

Kartojant pratimus nuo 6 iki 12 kartų, atliekant nuo 4 iki 6 trumpų treniruočių per dieną, jūs subalansuosite savo raumenų jėgą, tonusą, ir ištvermę. Susitelkite ties kokybe ir tinkama forma. Atlikite kiekvieną pakartojimą lėtai, tai padės tinkamai kvėpuoti. Lėtesni pakartojimai vers jūsų raumenis intensyviau dirbti, taip sustiprindami teigiamą poveikį sveikatai ir sumažindami susižalojimo riziką.

Įtraukiant jėgos treniruotes į jūsų bendrą fitneso programą padidinsite jėgą, raumenų masės santykį su kūno riebalais ir tiesiog geriau jausitės.